پیش تولید فصل دوم سریال خانه امن به زودی آغاز می شود

معرفی سریال خانه امن
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فصل اول سریال خانه امن هفتم دی ماه 1399 به پایان رسید. این سریال که تقریبا دو ماه هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش شد یکی از پرلوکیشن‌ترین و البته پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون در سال جاری بود.

سریال خانه امن که از 10 آبان در کنداکتور شبکه یک تلویزیون قرار گرفت، در مدت کوتاهی، مخاطبان زیادی را جذب کرد. طبق گزارشی که مرکز تحقیقات صدا و سیما منتشر کرده، سریال خانه امن پربیننده‌ترین سریال آذر ماه تلویزیون شد. این سریال توانست با کسب 36.4% مخاطب، به عنوان پربیننده‌ترین سریال تلویزیون انتخاب شود. به تازگی قسمت آخر سریال خانه امن پخش شد و در صحنه‌های پایانی شاهد جمله «پایان فصل اول» بودیم. این تصویر باعث شد بسیاری از مخاطبان درباره ساخت فصل دوم سریال خانه امن گمانه‌زنی کنند.  به تازگی احمد معظمی، کارگردان سریال یادداشتی در صفحه خود منتشر کرد که مهر تائیدی بود بر ساخت فصل دوم. متن احمد معظمی به شرح زیر است:

به حول و قوه الهی و با کمک همه دوستان، مجموعه تلویزیونی خانه امن بعد از حدود دو سال کار شبانه‌روزی در 50 قسمت به پخش رسید و یکشنبه ۷ دی ماه با پخش قسمت پنجاهم بخشی از تلاش‌های ما در نشان دادن زحمات و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (ع) انجام شد. به زودی پیش‌تولید فصل دوم سریال خانه امن آغاز می‌شود و قصد داریم در فصل دوم این سریال بخش‌های دیگری را از تلاش‌هایی که برای امنیت کشور انجام می‌شود نشان دهیم

حسین تراب‌نژاد نویسندگی و احمد معظمی کارگردانی این سریال را بر عهده داشت. نکته جالب درباره این سریال، داستان جذاب آن بودکه به موضوع حضور گروه تروریستی داعش و گروه‌های تروریستی دولتی در ایران می‌پردازد.

در این مقاله از پلازا با معرفی سریال خانه امن همراه شما خواهیم بود. همچنین در ویدیوی بالا می‌توانید تیزر سریال خانه امن را تماشا کرده و با فضای آن بیشتر آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

داستان سریال خانه امن

سریال خانه امن

سریال خانه امن در ژانر پلیسی-امنیتی ساخته شده است و داستان ایستادگی کشور ایران در برابر تهدیدات گروه تروریستی داعش را روایت می‌کند. این سریال بر اساس چند داستان و پرونده واقعی ساخته شده است. سریال خانه امن در قسمت اول خود، دو پلیس امنیتی را نشان می‌دهد که در گروه تروریستی داعش نفوذ کرده‌اند و بعد از کسب اطلاعاتی، فرمانده آنها را شناسایی و دستگیر می‌کنند. این سریال در قسمت‌های ابتدایی خود جوانی را نشان می‌دهد که عامل اغتشاش و بمب گذاری است. این فرد که برای ایجاد ناامنی و بمب‌گذاری به ایران فرستاده شده است، تحت تعقیب و بررسی پلیس قرار می‌گیرد.

ابوالفضل صفری تهیه کننده این مجموعه که قبلا آثار پلیسی دیگری نیز در کارنامه خود دارد درباره این سریال گفته است:

سریال‌های قبلی من براساس خیالات و تجربه‌های نویسندگان بود، ولی سریال خانه امن بر اساس پرونده‌های واقعی است، ما در این سریال اقدامات آمریکا که کشور امن ما ایران را با آن تهدید می‌کند به مردم در قالب داستان ارائه می‌دهیم. من به کسانی که علاقه بسیاری به سریال‌های پلیسی دارند این سریال را به شدت پیشنهاد می‌کنم و همچنین می‌خواهم که مخاطبان سریال و داستان‌های خانه امن را دنبال کنند.

زمان پخش سریال خانه امن

خانه امن را می‌توان یکی از آثار متفاوت شبکه یک دانست که موضوع مهم و متفاوت خطر تروریست‌های تکفیری و حمایت‌های آنان از داعش و امنیت منطقه‌ای را به تصویر می‌کشد.

بازیگران سریال خانه امن

در سریال خانه امن شبکه 1 که این روزها از قاب تلویزیون مهمان خانه مخاطبان است، بازیگران با استعداد بسیاری ایفای نقش می‌کنند. با معرفی بازیگران سریال خانه امن همراه ما باشید.

حمید رضا پگاه در نقش کمال

بازیگران سریال خانه امن

همچنین بخوانید :

حمیدرضا پگاه بازیگر با استعداد و توانمند ایرانی است. او فعالیت خود را از سال 72 با شرکت در کلاس‌های هنری گلاب آدینه شروع کرد. از اولین سریال‌های تلویزیونی این بازیگر می‌توان به «ضلع ششم» اشاره کرد. این بازیگر در آثار بسیاری نقش آفرینی کرده است. از جمله آنها می‌توان به «قلاده‌های طلا»، «عاشقانه»، «ستاره»، «گیلدا»، «صحنه جرم ورود ممنوع» و… اشاره کرد. همچنین از سریال‌های تلویزیونی پربیننده این بازیگر می‌توان «آوای باران» را نام برد که در آن بسیار درخشان ظاهر شده است.

سریال خانه امن اثری با مضمون پلیسی است که حمیدرضا پگاه در آن نقش یک پلیس امنیتی به نام کمال را بازی می‌کند. او در قسمت اول این سریال به عنوان یک پلیس نفوذی وارد یکی از گروه‌های تروریستی داعش شده و سرکرده این گروه را دستگیر می‌کند.

پرویز فلاحی پور در نقش عباس

ساعت پخش سریال خانه امن

پرویز فلاحی پور از بازیگران پیشکسوت و مطرح ایرانی است. این بازیگر که فیلم و سریال‌های متعددی را در کارنامه هنری خود دارد، این روزها با سریال خانه امن مهمان خانه مخاطبان است. پرویز فلاحی پور نقش یک قاضی را در این سریال ایفا می‌کند. از آثار پر مخاطب این بازیگر می‌توان به شب دهم، فردا دیر است، روشن‌تر از خاموشی، شهرزاد، مرد هزارچهره و… اشاره کرد.

سیما تیرانداز در نقش ثمین هدایت

تیزر سریال خانه امن

سیما تیرانداز از بازیگران چهره سینما و تلویزیون ایرانی، فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی و بازیگری از دانشگاه تهران است. تیرانداز تاکنون در فیلم‌های سینمایی بسیاری از جمله هامون، بارون، سایه‌های هجوم، جاده عشق، ماجان، به وقت خماری و… نقش آفرینی کرده است. از سریال‌های تلویزیونی پرمخاطب این بازیگر هم می‌توان به آژانس دوستی، ویروس 2000، جوانی، باران عشق، ستایش، پادری، دودکش و هیولا اشاره کرد.

این بازیگر این روزها با سریال خانه امن به تلویزیون آمده است و در این سریال نقش ثمین هدایت را ایفا می‌کند. بنا بر اخبار منتشر شده درباره داستان این سریال، ثمین هدایت رییس یک باند پولشویی است. کاوه آفاق خواننده مطرح پاپ هم در سریال خانه امن نقش نامزد سیما تیر انداز را بازی می‌کند.

امین زندگانی در نقش مامور امنیتی پلیس

بازیگران سریال پلیسی خانه امن

امین زندگانی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایرانی است. او در خانواده‌ای هنری به دنیا آمده و یک برادر به نام امید زندگانی دارد. الیکا عبدالرزاقی بازیگر آثار طنز مهران مدیری، همسر امین زندگانی است. امین زندگانی در سال 1371 با ورود به دانشگاه هنر، تحصیلات خود را در زمینه بازیگری ادامه داده است. این بازیگر در سال 1374 با فیلم وکلای جوان پا به عرصه هنر گذاشت. از فعالیت‌های هنری این بازیگر می‌توان به آدمک، ملک سلیمان، اختاپوس، راه بهشت، زن شرقی، بازیگر و… اشاره کرد.

امین زندگانی در شب‌های پاییز با مجموعه خانه امن به روی آنتن تلویزیون آمده و بعد از مدت‌ها به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی در این سریال نقش آفرینی می‌کند.

سپیده خداوردی در نقش خواهر کمال

سریال خانه امن شبکه 1

سپیده خداوردی یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال خانه امن است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی معدن از دانشگاه اراک و از جمله بازیگرانی است که با یک سریال (از یاد رفته) در تلویزیون به شدت چهره شد، اما درخشش او ادامه‌دار نبود و حال باید دید آیا می‌تواند دوباره با خانه امن نقش‌آقرینی خوبی داشته باشد یا خیر.

این بازیگر فعالیت خود را با فیلم بچه‌های خیابان همایون اسعدیان شروع کرد. خداوردی در آثار متعدد سینما و تلویزیون نقش آفرینی کرده است که از میان آنها می‌توان به پیمان، قهوه اسپرسو، ایستگاه بهشت، آوای باران، عصر پاییزی و… اشاره کرد. سپیده خداوردی در سریال خانه امن نقش خواهر کمال را ایفا می‌کند که پس از فوت همسر برادرش، سرپرستی فرزندان او را به عهده گرفته و از آنها مراقبت می‌کند.

سامان صفاری در نقش پیام

سریال خانه امن شبکه یک

سامان صفاری از بازیگران جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران، فارغ‌التحصیل رشته جهانگردی از تهران است. صفاری که متولد یزد است، دو برادر بزرگتر از خود دارد که جزو افراد موفق در سینمای آلمان هستند. سامان صفاری با شرکت در کلاس‌های بازیگری در سال 86 به عرصه هنر وارد شده است. می‌توان گفت صفاری با بازی در فیلم شیار 143 چهره شد و با بازی در سریال دلدادگان به اوج معروفیت خود رسید.

از دیگر فیلم‌های او می‌توان به قیلوله، ننه هما، پارادایس، بی سایه، دعوتنامه و… اشاره کرد. همچنین از سریال‌های تلویزیونی این بازیگر می‌توان سقوط آزاد، روزهای بهتر، تنها در تهران و سایه بان را نام برد. صفاری با نقش پیام در سریال خانه امن کاراکتری را که به تازگی از زندان بیرون آمده و با پلیس همکاری می‌کند را به تصویر می‌کشد.

شهره سلطانی

اخبار سریال خانه امن

شهره سلطانی از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران و فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه آزاد است. این هنرمند فعالیت خود را در سال 1366 و از تئاتر آغاز کرد. اولین تجربه هنری سینمایی این بازیگر سال 1372 با بازی در فیلم عبور از تله به کارگردانی غلامرضا رمضانی شروع شد. شهره سلطانی همچنین به هنر موسیقی علاقه بسیار زیادی دارد و سرپرست گروه موسیقی بانوان تیک است. از فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر می‌توان به زیگزاگ، شیرین، قرنطینه، حس پنهان، این زن حرف نمی‌زند، آدم برفی، سه مرد عامی، ترش و شیرین، برای آخرین بار، روزی روزگاری و… اشاره کرد. شهره سلطانی پس از مدت‌ها دوری از صدا‌و‌سیما، این روزها در سریال خانه امن نقش آفرینی می‌کند و در این اثر نقش یک مادر را به عهده دارد.

ارسطو خوش رزم

سریال پلیسی خانه امن

ارسطو خوش رزم از بازیگران با استعداد و توانمند تئاتر است. این بازیگر که سال‌های طولانی روی صحنه تئاتر فعالیت کرده، این روزها با سریال خانه امن مهمان مخاطبان شبکه یک است. خوش رزم در سال 1384 با فیلم یک مشت پر عقاب به تهیه‌کنندگی پدر خود بهروز خوش رزم به عرصه هنر وارد شد. این بازیگر فعالیت‌های هنری بسیاری در کارنامه خود دارد که از جمله آنها می‌توان به مسیر عشق، یادگاری، شیشه‌های مات، اعترافات، باز باران، دوست اجتماعی، بنی آدم اعضای یکدیگرند و… اشاره کرد. همچنین از فعالیت‌های تئاتری این بازیگر می‌‍‌توان به بازی در نمایش‌های پابرهنه در پارک، مضحکه گرگ ساختارشکن، مضحکه گرگ‌ها، مضحکه دزدها، دومینو و… اشاره کرد.

نیلوفر کوخانی

معرفی سریال خانه امن

نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1369، از بازیگران جوان و تازه کار سینما و تلویزیون ایرانی و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از تهران است. او با حضور در نقش کوتاهی در سریال ستایش نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین از اولین فیلم‌های او که نقش خوبی را در آن ایفا کرده است، می‌توان فیلم «تاریکی شب و روشنایی روز» را نام برد. این بازیگر که این روزها با سریال خانه امن مهمان خانه مخاطبان شبکه یک است، بازی خوب و تاثیرگذاری را به جا گذاشته است.

در سریال خانه امن بازیگران جوان و با استعداد دیگری نیز نقش آفرینی کرده‌اند که از جمله این بازیگران می‌توان به هنرمندان زیر اشاره کرد:

  • روژین رحیمی تهرانی
  • زهره نعیمی
  • حمیدرضا عطایی
  • افشین حسنلو
  • کاوه آفاق
  • شیوا ابراهیمی
  • شایسته ایرانی
  • سوگل طهماسبی
  • رحیم نوروزی
  • و…

نقد سریال پلیسی خانه امن

سریال خانه امن سریالی با مضمون پلیسی و سیاسی، در مورد حملات تروریستی داعش و عملیات‌های وزارت اطلاعات و پلیس ایران برای انهدام داعش است. این سریال که هر شب از شبکه یک پخش می‌شود، در قسمت دوم از پخش خود با نام بردن از فردی به نام خاوری حواشی جدیدی را ایجاد کرد. این سریال در ابتدای تیتراژ خود اعلام می‌کند: «تمامی اسامی به کار رفته اشاره به شخص خاصی ندارد»، درحالی‌که در قسمت دوم صحنه‌ای را در کانادا نشان می‌دهد که خاوری در آن صحنه به خاطر اختلاس و فرار از ایران، تحت نظر مامور امنیتی ایرانی کشته می‌شود؛ اما در واقعیت این چنین نیست!

بررسی سریال خانه امن

فصل اول سریال خانه امن جزو سریال‌های خوبیست که حدود دو ماه از تلویزیون پخش شد. با نگاه کردن به بازی بازیگران و عوامل ساخت آن می‌توان گفت این سریال شروع خوبی داشته است. همچنین به خاطر ضبط سریال در لوکیشن‌ها و کشورهای مختلف این حس را به مخاطب می‌دهد که داستان واقعی را دنبال می‌کند. به نظر می‌آید سریال خانه امن جزو آثاری است که دنبال کردن آن خالی از لطف نیست؛ به خصوص که به گفته نویسنده قسمت‌های بیشتری از ماجرای این سریال از پرونده‌های واقعی است.

نکته‌ای که در نقد سریال خانه امن باید گفته شود، تغییر حال و هوای داستان است. در 10 قسمت ابتدایی شاهد سریال پلیسی و به شدت امنیتی بودیم. اما با گذشت زمان و رسیدن به قسمت 20 حال و هوای عاشقانه و عاطفی به خود گرفت. گریه‌های مداوم شهره سلطانی، دزدیده شدن عروس خانواده در روز عروسی و نمایش این بخش، سریال خانه امن را از یک سریال امنیتی به یک سریال عاشقانه تبدیل کرد. البته نویسندگان این مجموعه حتما برای این تغییر رویه دلیل قانع‌کننده‌ای داشته‌اند. باید دید در فصل‌های آینده چه اتفاقاتی برای شخصیت‌های این سریال رخ می‌دهد

کلام آخر

سریال خانه امن با شروع خوبش، نوید یکی از بهترین سریال‌های پلیسی که تا به حال از شبکه یک پخش شده است را می‌دهد. ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی بازیگران، داستان و همچنین بررسی سریال خانه امن بپردازیم. آیا شما سریال خانه امن را تماشا می‌کنید؟ آیا از بازی بازیگران این مجموعه راضی هستید؟ نظرات خود را با ما در پلازا به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران13 دیدگاه
avatar
..‌.‌..
.
09 تیر 1400، 10:57
پاسخ
2
0
چرا آقای محمد رضا رهبری اسمش توی بازیگرا نیست
avatar
ناشناس
.
22 اردیبهشت 1400، 18:27
پاسخ
0
0
سریال عالی بود وحمیدرضاپگاه عالی بازی کرد
avatar
مهدی حسینی
.
03 دی 1399، 00:39
پاسخ
2
0
سریال خوب وقابل قبولی هست... امادرقسمت۴۶موزیک متن وصحنه کاملامشابه ساخته شده این سریال کپی از فیلم تازه اکران شده تنت ساخته کریستفرنولان معروف وهمون موزیک متن رومیبینیم که این کارجای تامل وتعجب داره.
avatar
.
16 آذر 1399، 22:59
پاسخ
4
2
استاندارد زمان پخش دو ریال در ایران چقدر هست چرا با شعور مردم بازی میکنین این چه مسخره بازی هستش که ۱۰ دقیقه پخش میشه سریال
avatar
جلیل ج
.
14 آذر 1399، 23:14
پاسخ
4
2
سریال خوبیه خیلی زحمت بابتش کشیده شده منتهی ضعف بزرگش بازی داغون خونواده دکتر قوامی و به خصوص خانمش و دخترش و محسن که این سه چهار نفر کل زحمت گروه رو با بازی فوق العاده ضعیفشون به فنا دادن. حیف صد حیف مخصوصا محسن فرشته و مادر فرشته
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402